Beste deals -8% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko B5t6824ws1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

y*************@h********** 14-05-2024
Geschreven voor: Beko B5t6824ws1

We hebben dit product mogen testen en ik vind dit oprecht een hele fijne wasdroger!
Voornamelijk ben ik onder de indruk van hoe stil en efficiënt hij werkt. Hij maak weinig lawaai tijdens het drogen, wat perfect is voor ons gezin, vooral 's avonds wanneer de kinderen slapen.

Het hergebruik van warmte maakt hem ook super energiezuinig, wat ik heb kunnen bevestigen met onze energiemeter. Bovendien was ik blij verrast door het handige lampje in de trommel, waardoor ik het droogproces gemakkelijk kon volgen.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze droger, hoewel ik moet toegeven dat sommige plastic onderdelen, zoals de deur, het bakje en de knop, een beetje fragiel aanvoelen. Maar als je hiervan op de hoogte bent, kun je er gemakkelijk rekening mee houden.

Caroline W 11-05-2024

Goede energiezuinige droger met een laag geluidsniveau

Geschreven voor: Beko B5t6824ws1

Wij hebben de droger een aantal weken mogen testen. We zijn erg enthousiast over de droger o.a dat deze in een kleinere ruimte geplaatst kon worden. We hebben de droger boven de wasmachine geplaatst met een tussenlade. Dit blijft heel erg stabiel staan. De droger heeft verschillende opties om te drogen en daarnaast kan je ook zelf een timing geven om je was te drogen. Je was komt heel erg droog en fris uit de droger. Daarnaast is het programma
Van drie uur niet volledig nodig. Je was is echt al eerder klaar. De droger heeft een grote trommel waardoor je veel was kan droger. Het geluidsniveau is heel erg laag.
Pluspunten: de droger is makkelijk in gebruik en energiezuinig.
Verbeterpunt: de afwerkingskwaliteit is niet te vergelijken met bekende merken.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Grote trommel

Minpunten

• Afwerking kwaliteit

Hann 01-05-2024

Testen warmtepompdroger

Geschreven voor: Beko B5t6824ws1

Deze droger voldoet zeker aan de verwachtingen. Hij droogt goed, heeft veel programma's. Makkelijk te bedienen. Overzichtelijk en duidelijk display. Resttijd past zich aan aan de droogte van de was.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Duidelijk display

Minpunten

• Geluid had iets minder mogen zijn

P*********@l****** 01-05-2024
Geschreven voor: Beko B5t6824ws1

Wat een mooie en zuinige droger.
Je hoort hem haast niet.
Ik had hiervoor nog geen droger, dus heb alle kleden, dekbedden en kussens in huis wel gewassen en gedroogd.
Droogt erg goed, vaak staat er ruim 3 uur voor een was te drogen, maar er zit een sensor in, en als je er bij staat hoor je ook dat hij de was voelt of het al droog is, en past zelf de tijd aan.
Met touchescreen in te stellen, met natte vingers pakt hij het niet goed.
De deur is ook wel wat fragiel, maar er niet te hard mee doen.
Vangt het water op in een reservoir die je gemakkelijk kan legen, bij de eerste 3 wassen zat er geen water in dus ik snapte niet waar het water bleef, maar bij veel was zie je dat het wel volstroomt met water.
Eventueel kan je hem ook aansluiten op de afvoer, wel zelf de slang kopen.
Maar verder ben ik super tevreden met deze droger.
Ik raad het zeker aan.